Marketingtraject

Samen maken we het waar

Wij gaan graag een langdurige samenwerking met je aan in de vorm van een online marketing traject. Je huurt ons dan in voor een vast aantal uur per maand en wat we in die uren doen bepalen we per maand. Dit is onze favoriete manier van werken, omdat we zo echt samen aan iets kunnen gaan bouwen. De beste resultaten behaal je namelijk wanneer je continu blijft optimaliseren.

Het proces

  1. Aantal uren bepalen

Allereerst bepaal jij hoeveel uur je per maand wilt besteden aan online marketing. Standaard bieden we trajecten aan van 8, 16 of 32 uur per maand. In overleg kunnen we dat natuurlijk ook anders inrichten.

  1. 0-meting

We beginnen met het maken van een 0-meting. Hoe staan we er op dit moment voor? Welke kansen zouden we nog beter kunnen benutten? Zo hebben we een duidelijk startpunt, zodat we straks goed kunnen zien wat het resultaat van onze inspanningen is.

  1. Online doelen vaststellen

Samen stellen we de doelstellingen vast. Dat doen we aan de hand van de 0-meting. Dit wordt de stip op de horizon, hier gaan we de komende tijd samen naartoe werken.

  1. Bepalen werkzaamheden

We bekijken maandelijks wat er nodig is om de doelen te behalen. Elke maand analyseren we de resultaten tot dan toe en zullen we aangeven wat we die maand graag zou willen oppakken. De uiteindelijke werkzaamheden bepalen we samen met jou. Deze werkzaamheden zullen te maken hebben met SEO, conversie-optimalisatie of content. Eventueel kunnen we samen met onze partners ook andere werkzaamheden oppakken.

  1. Rapportages

Wij maken een mooi dashboard, waarin jij overzichtelijk de belangrijkste resultaten kunt terugzien. Deze wordt automatisch geüpdatet, zodat je altijd inzicht hebt in de laatste cijfers. Elke maand voegen we hier onze inzichten en adviezen aan toe.

Investering

De kosten van een marketingtraject zijn afhankelijk van het aantal uur dat je afneemt. Hoe meer je afneemt, hoe goedkoper je per uur uit bent.

De eerste maand zal voornamelijk bestaan uit opstarten. Denk hierbij aan uitgebreide analyses of het instellen van Google Analytics. Soms zullen we aanraden om in de eerste maand iets meer uur te besteden.

Loopduur

Wij maken geen gebruik van een minimale loopduur, maar we raden je aan om het traject altijd 6 maanden de kans te geven. Waarom? Online marketing bestaat uit testen, analyseren en optimaliseren. Dat is een cyclus die je een aantal keer moet doorlopen om de beste resultaten te behalen. Vandaar dat we graag voor langere tijd met je willen samenwerken.